Charlie ve Emma, evlenmeden bir hafta önce bir arkadaş buluşmasında en derin sırlarını paylaşır. Şoke edici bir itiraf, ilişkilerini sarsar.
Robert Pattinson ve Zendaya’yı bir araya getiren bu provokatif romantik komedi, beklentileri tersyüz ediyor. Kristoffer Borgli, evliliğe giden yolu kendine has kara mizahı ve sürprizlerle döşüyor.