Paris, 1968. Amerikalı öğrenci Matthew, bir protesto gösterisinde ikiz kardeşler Theo ve Isabelle ile tanışır. Sinema aşkı üzerinden kurdukları bağ, hızlıca sıkı bir dostluğa dönüşür. Sokaklarda protestolar sürerken üçlü arasındaki sıradışı ilişki, Matthew’un hayatını kökten değiştirir.
Sinema, devrim ve gençlik aşkıyla dolup taşan Düşler, Tutkular ve Suçlar, 1968 yılında Paris’i kasıp kavuran dönüşüm hissini perdeye taşıyor. Fransız Yeni Dalgasına bir saygı duruşu niteliği taşıyan bu kışkırtıcı filmde Louis Garrel ve Eva Green, üçlü bir ilişkinin fitilini ateşliyor.