Benzersiz bir hayal gücüne sahip İngiliz yönetmen Peter Strickland, Sadomazoşist fantezi diyarında iki kadın arasında sürekli değişen güç dengelerini yansıtıyor. Karakterlerinin psikolojisini keskin bir gözlemle resmederken, gösterişli imge ve seslerle izleyeni estetik olarak mest ediyor.