Aktivist üçlü Jan, Peter ve Jule, “Edukators” olarak adlandırdıkları sessiz bir devrim başlatırlar. Gecenin karanlığında evlere giren üçlü, protesto sanatı yoluyla zenginleri huzursuz eder. Ancak korkunç bir olay, sadece siyasi inançlarını değil, birbirlerine olan güvenlerini de tehdit eder.
Başrolünde Daniel Brühl’ün oynadığı bu kült film, 1968 öğrenci devriminin öfkesini yeniden alevlendirerek erken 2000’lerin nihilist ruhunu canlandırıyor. Doğal ışık ve el kamerasıyla yapılan çekimler, Y kuşağının isyanını anlatan bu heyecan verici filme samimi ve canlı bir hava katıyor.