İki genç tanışır. Kader dolu bir karşılaşma, ilk görüşte meşhur aşk. Avusturya-Macaristan İmparatoru Franz Joseph ve Elisabeth Bavyera Prensesi. Franz evleneceği kadın Elisabeth von Wittelsbach’tır.