Londra sel sularının altında kalırken bir kadın ilk çocuğunu dünyaya getirir. Birkaç gün sonra bebeğiyle birlikte güvenli bir yer bulmak için evinden ayrılmak zorunda kalır. Tehlikelerle dolu yollarda kuzeye ilerleyerek sığınacak bir yer ararlar.
İngiliz yönetmen Mahalia Belo’nun ikinci uzun metrajlı filminde, Londra bir çevre felaketi sebebiyle sular altında kalıyor. Alice Birch (Normal People) imzalı senaryosu ve Jodie Comer’ın olağanüstü performansıyla, annelik ve hayatta kalmaya dair gerilimli ve şiirsel bir hikaye.