Bir yeraltı tünelinde kaybolan bir adam "kılavuz"u takip etse de ardı ardına tuhaf şeyler yaşar. Burası gerçek midir, yoksa bir illüzyon mudur? Adam buradan çıkmayı başarabilecem midir?
Tekinsiz bir metro istasyonunu ürpertici bir hassasiyetle kullanan film, gündelik rutinin içindeki bastırılmış korkuları gün yüzüne çıkarıyor. Möbius şeridini andıran yapısı ve absürd Kafkaesk tonuyla bu bilgisayar oyunu uyarlaması, kaçışı olmayan tekrarlarla örülü bir kabusa dönüşüyor.