Usta yönetmen Tarsem, hikayelerin ve insanın hayal kurma becerisinin gücüne büyüleyici bir aşk mektubu yazıyor. 4K kalitesinde yenilenen versiyonuyla Düşüş, muazzam kostümler ve manzaralarla rüyaların bile ötesinde bir görsel şölen sunuyor. Lee Pace’in büyüleyici performansıyla eşsiz bir başyapıt.