The Fall of the Romanov Dynasty
Esfir Shub’un Rus Devrimi’nin usta işi toplaması olan bu ender bulunan Sovyet eseri; bir kutlama, bir ifşa, bir sosyal ve politik eleştiri, ulusal tarih ve arşivsel bir kolaj olarak adeta bir piyango torbası. Başka yerde bulunmayan ve taşı gediğine koyacak şekilde ayarlanmış çekimler – canlılıkla!