Lulu Wang’ın önce Sundance’te dikkatleri çekip sonra tüm dünyada büyük ilgi gören bu kişisel öyküsü, yas duygusunu olabilecek en tatlı ve hafif haliyle filme dahil ediyor. ABD’de yaşayan Çinli bir kadının gözünden, birbirleriyle çatışan kültürel kimliklere hem komik hem de dokunaklı bir bakış.