Londralı Anthony, artık kendini idare edemediğini bir türlü kabul etmez. Kızı Anne’nin bir bakıcı tutmasına öfkelenen Anthony, bir sabah bilmediği bir evde uyanır. Kafası karışan yaşlı adam, gerçeklikten yavaş yavaş kopar.