The Featherweight
Ünlü görüntü yönetmeni Robert Kolodny’nin (Pavements) sansasyonel çıkış filmi, 1960’ların belgesellerinin cinéma vérité üslubunu benimsiyor. Gözden düşen bir boks yıldızının imajı ile özel hayatındaki sorunlarının derinlerine inen çarpıcı bir biyografi.