Darren Aronofsky’nin yapım aşamasından başlayarak olay yaratan ve bir külte dönüşen filmi, izleyiciyi ölümsüzlüğün ve sonsuz aşkın peşinde epik bir yolculuğa çıkarıyor. Rachel Weisz ve Hugh Jackman, zamanı bükerek metafizik bir arayışa çıkan iki romantik kahraman olarak hafızalara kazınıyor.