Shinji Sômai’nin hem acı hem de tatlı büyüme hikayesinde, yaşam ve ölüm gibi meseleler çocukların naif ama derinlikli bakış açısından irdeleniyor. Kuşaklar arasında sıcak bağlar kurulurken, altında büyük bir özen yatan ufak jestler, kent yalnızlığına merhem oluyor.