Elmas ve Pehlivan Halil, yedi yaşındaki çocuklarıyla Trakya köylerinden birinde kurbağa toplayarak geçimlerini sağlamaya çalışır. Bir gece, çıkan kavgada Halil sırtından bıçaklanır. Kurbağa dolu çuvalıyla köye ulaşmayı başaran Halil yere yığılır. Artık Elmas tek başına ayakta durmak zorundadır.