Cenaze arabası şoförü olan Cemal, bir genç kızın naaşını gizlice taşımak zorunda kalır. Kızın nabzı atmasa da arabanın arkasından garip sesler gelmeye başlar. Bu gizli yolculuk, onun akıl sağlığını sınayan dehşet dolu bir deneyime dönüşür.
Zombi filmlerine yeni bir yorum getiren Orçun Behram, çürümüş bir sistemin ortasında sıradan bir adamın iç dünyasını tüm karanlığıyla keşfe çıkıyor. Ahmet Rıfat Şungar’ın çarpıcı performansıyla güçlenen film, yaşayanlar ve ölülere dair ürpertici bir masal gibi.