Otuzlarındaki Sophie ve Jason, kedi sahiplenmeye hazırlanır. Sürekli ilgilerine muhtaç olacak bir canlının sorumluluğunu almadan önce sadece bir ayları vardır. Bu sırada işlerinden ayrılır, internetten el ayak çeker, ilişkilerini gözden geçirir ve zamanı durdurmaya bile çalışırlar.
Yazar ve sanatçı kimliğiyle de tanınan senarist-yönetmen Miranda July’nin ikinci uzun metrajı, kişisel ve evrensel olanı harmanlayarak hem ufak detaylara hem de büyük resme bakıyor. Metaforlarla dolu iddialı bir bilimkurgu, aşkı merkeze alan dokunaklı bir dram.