İrlanda Denizi’nde tam da ihtiyacımız olan inişli çıkışlı bir yolculuk. Londra ile Dublin arasındaki çalkantılı, arafı andıran hava sahasını fona alan Christine Molloy ve Joe Lawlor, her şeyin hızla değiştiği günümüzde aidiyetin anlamını sorguluyor.