Yetiştirme yurdundan iki kader kardeşi Yılmaz ve Müjdat’a, kendileri gibi büyüyen manevi babalarından boya-kaporta dükkanı miras kalır. Bir ihtiyarın arabasını iki sokak öteye bırakmak için çıktıkları yol, arabaya düz kontak yapılırken gören adamın kalbinin dayanmamasıyla ummadıkları bir yere çıkar.