General
Beyazperdenin gördüğü en büyük komedilerden biri olarak anılan bu şaheserde, Buster Keaton, Amerikan İç Savaşı’nda yaşanmış bir olayı arka planına alıyor. Sinema tarihine geçen takip sahnesiyle zirveye ulaşan, cesur ve dahiyane bir fiziksel komedi örneği.