1970’lerde Hamburg’un genelevler sokağında terör estiren meşhur seri katil Fritz Honka, acısını ve özlemlerini dindirmek için sık sık “Altın Eldiven” adlı barda içmeye gider. Buradaki yalnız kadınların peşine düşmeyi huy edinen Honka’nın tavan arasında sırlardan çok daha fazlası gizlidir.
Gerçek bir seri katil hikayesinden yola çıkan Fatih Akın, sert ve etkileyici bir karakter analizi yaparak seyirciyi soğuk gerçeklerle yüzleştiriyor. Jonas Dassler’in çizdiği tutuk ve inandırıcı katil portresiyle güçlenen Altın Eldiven, çürümüş bir toplumu tüm çıplaklığıyla resmediyor.