Yıl 1982, Meksika bir ekonomik krizle sarsılmaktadır. Arkadaş grubunun kraliçesi, çekici, kusursuz ve şımarık Sofia, aklının ucundan dahi geçmeyen bir sosyal çöküntüyle karşı karşı gelir. Etraflarındaki sosyal ve ekonomik düzen değiştikçe Sofia ve kocasının kusursuz hayatları sarsılmaya başlar.
Alejandra Márquez Abella’nın 80’ler Meksika jet sosyetesinin çöküşüne dair incelikli ikinci filminde zenginlik, hüsrana yol açıyor. Ilse Salas’ın o yılların umutsuz ev kadını rolünde harikalar yarattığı bu taşlama, Buñuel’in hoşuna gidecek cinsten sınıfsal bir kabusa dönüşüyor.