Üniversiteden mezun olan Ben Braddock, ailesinin California’daki evine geri döndüğünde gerçek hayatta yolunu bulmaya çalışırken ne yapacağına bir türlü karar veremez. İlişkiye girdiği kendinden yaşça büyük bir kadının kızına aşık olur.
Mike Nichols’ın zamana meydan okuyan klasiği, yetişkinliğe adım atmak üzere olan yeni neslin arzularını ve endişelerini ustalıkla resmeden bir büyüme hikayesi. Başrollerdeki Dustin Hoffman ve Anne Bancroft, sinema tarihine geçen iki karakteri büyüleyici bir şekilde canlandırıyor.