65 yaşında bir gazeteci olan Jep Gambardella, Roma’nın çökmekte olan toplumu arasında gece geç saatlerde partilerin bir kasırgasında yaşıyor. Ancak bir zamanlar çok sevdiği arkadaşının eşinin ölümünü öğrendiğinde hayatı bambaşka bir boyut kazanır ve dünyaya yeni gözlerle bakmaya başlar.