Sean Price Williams’ın, büyük bağımsız sinemacı Nathan Silver’ın kara komedisindeki muhteşem kamera işçiliğini göz ardı etmek imkansız. Williams, bir grup arkadaşı (Esther Garrel’in de bulunduğu!) ayrıntılı yakın planlarda kameraya alırken, bir dizi renk adeta karakterlerin yüzünü kuşatıyor.