Metin Erksan, sahte bir mücevher ve intikam hırsıyla alevlenen bir sınıf çatışması etrafında adeta bir akıl oyunu kuruyor. Dedektif filmlerinin üslubunu derinlikli bir toplumsal eleştiriyle birleştiren bu usta işi kara film, Erksan’ın tüm maharetlerini gözler önüne seriyor.