Hong Kong, 1960’lar. Utangaç terzi asistanı Zhang, dominant müşterisi Bayan Hua’nın etkisine kapılır. Hua, kıyafetlerini tasarlarken vücudunu iyi tanıması için Zhang’i baştan çıkarır. Bu ilk samimi görüşmenin ardından ikili yakınlaşmaya başlar.
Wong Kar Wai’nin antoloji filmi Eros kapsamında çektiği kısa film, ilk kez uzun versiyonuyla karşımızda. Arzular, bastırılan hisler ve jestlerle dolu bir öyküyle bizi 1960’lar Hong Kong’una götüren Wong, görkemli ve klasik bir atmosfer yaratıyor. Finali ise yönetmenin en etkileyici finallerinden.