Bir grup aristokrat, bir sonbahar geleneği olarak ava çıkmak üzere Vogelöd Şatosu’nda buluşur. Üç yıl önce gizemli şekilde öldürülen bir baronun eşi de gruba katılacaktır. Baronu öldürdüğünden şüphelenilen, kötü nam salmış kardeşi davetsiz biçimde şatoya gelince, gerilim giderek tırmanır.