Lars Von Trier, bir seri katilin şiddet dolu portresini çizdiği Jack’in Yaptığı Ev ile en sıkı aleyhtarlarına bile ustalıkla meydan okuyor. Matt Dillon’ın oyunculuğuyla büyülediği film, Dante-vari bir üslupla deliliğin tam kalbine dalıyor. Komedi ve korkunun provokatif bir buluşması.