Orta yaşlı bir anaokulu öğretmeni, bir boşanmanın ardından çocuğunun velayeti için mücadele eder ve hayatını güçlükle toparlar. Yeni bir aşka kucak açıp, tüm sorunlarını çözmeye yaklaşmışken, öğrencilerinden birinin onun hakkında söyledikleri her şeyi kâbusa çevirir.
Dogma 95 akımıyla ünlenen Thomas Vinterberg’den, kitlesel histerinin alabileceği boyutları gösteren kışkırtıcı bir alegori. Son on yılın en etkileyici yapıtlarından biri. Mads Mikkelsen’e Cannes’da En İyi Erkek Oyuncu ödülünü kazandıran bu öykünün yarattığı duygusal etkiden çıkmak hayli zor.