Kasım 1973’te Connecticut’ın New Canaan kentinde, zengin bir ailenin hayatı yavaş yavaş felakete sürüklenir. Gençler alkol ve uyuşturucuya düşüp yetişkinler eşlerini değiş tokuş ederken, şehre dondurucu bir yağmur düşmeye başlar.
Çocuklar (Christina Ricci, Tobey Maguire, Elijah Wood!) yetişkin taklidi yaparken, yetişkinler (Kevin Kline, Sigourney Weaver, Joan Allen!) çocuk gibi davranıyor. Kuşak çatışmasını ve banliyö yaşamını resmeden hareketli ve haşarı bir film.