İdol
Ödüllü yönetmen Hany Abu-Assad, The Mountain Between Us filmiyle Hollywood’a adım atmadan önce, “Arab Idol” yarışmasını kazanan Filistinli bir şarkıcının samimi ve sürükleyici portresiyle büyük başarı elde etmişti.