Abel, 60 yaşındaki annesi Sylvie’nin hapisteki bir adamla evlenmek üzere olduğunu öğrendiğinde paniğe kapılır. En iyi arkadaşı Clémence’in yardımıyla onu korumak için ne gerekiyorsa yapacaktır.