Joachim Trier ile yazdığı senaryolarla tanınan Eskil Vogt’un bu tüyler ürpertici korku hikâyesinin merkezinde çocuklar yer alıyor. Oslo’nun sakin ormanlarında gizlenen doğaüstü tedirginliğe dikkat çeken Masumlar rahatsız edici ve dehşet verici olaylarla çocukluğun cennetvari kozasını parçalıyor.