Fransız bir aristokrata bakmaya başlayan sabıkalı bir adam, hayal bile edemeyeceği maceralara atılır. Günlerini Paris sokaklarında Maserati sürerek, kadınları baştan çıkararak ve Alplerde yamaç paraşütü yaparak geçirirken, bir yandan da Paris’in kaymak tabakasının dünyasını tepetaklak eder.