1978 yılı. Francisco ve Rita, kısa süre önce öldürülen çocukluk arkadaşları João’yu andıkları uykusuz bir gecede bir araya gelirler. Diktatörlük döneminde bölücü bir sol örgüte üye bir film yapımcısı olan João, o yıllarda Alexandre Herculano’nun draması O Bobo’yu da sinemaya uyarlamaktaydı.