The Journey
Timothy Spall’ın hararetli performansı ve Colm Meaney’nin muhteşem dönüşüyle tarihsel bir olayı baştan yaratan film, baş düşmanların nasıl diyalog kurabileceğini tahayyül ediyor. Dokunaklı bir anlatı kuran yönetmen Nick Hamm, bireylerden büyük bir dava için yaşamak üzerine düşünüyor.