Başarılı bir kalp damar cerrahı olan Steven ile göz doktoru Anna, iki çocuklarıyla kusursuz bir aile hayatı sürmektedir. Steven’ın kol kanat gerdiği kimsesiz Martin’in hayatlarına gitgide daha çok dahil olmasıyla işler rayından çıkar.
Yorgos Lanthimos’un Köpek Dişi filmindeki acı ironilerden dört başı mamur bir korku hikayesi yaratacağı zaten belliydi. Colin Farrell ve Nicole Kidman’ın yer aldığı Kutsal Geyiğin Ölümü, antik Yunan trajedisi İphigeneia’yı Amerika’ya uyarlayarak şeytani ve soğukkanlı bir intikam öyküsü anlatıyor.