Tezgâhtarlık yapan Clara, figüran olarak girdiği film sektöründe yıldız haline gelir. Clara’nın ciddiyetsiz filmlerde oynamasından bıkan eşi, daha “ağır ve sanatsal” işlerde yer almasını ister ve Clara’yı Jeanne d’Arc’ın hayatını anlatan bir yapımda oynamaya zorlar.