The Last Time I Saw Macao
Deneme ve gerilim türlerini çağrışımcı bir üslupla birleştiren Portekizli auteur’ler João Pedro Rodrigues ve João Rui Guerra da Mata, dünyanın kumar başkentini bu düşsel hikayeyle onurlandırıyor. Filmde puslu ve uçucu bir rüya alemindeymiş gibi görünen Makao, sömürgeciliğin gölgesiyle hesaplaşıyor.