Müzik piyasasının devlerinden biri, yıldız olmak için yanıp tutuşan iki gence kariyer basamaklarını tırmanmaları için yardımcı olur. Punk rock yapan Kan ve new-wave seven Shingo, bir araya gelince Stardust Kardeşler olarak anılıp, bir synth-pop fenomeni olma yolunda ışık hızıyla yükselirler.