Sinemanın ustalarından biri olan Sergei Parajanov (The Color of Pomegranates) bu ödüllü filminde bir başka halk masalının kendine has ve gerçeküstü düzenlemelerini sunuyor. Yaratıcı estetiği ve görsel hikaye anlatıcılık teknikleri şaşırtıcı ve sizi hâlâ alıkoyabilecek şekilde büyüleyici.