Bir kadın yönetmenin imzasını taşıyan ilk Ermenistan yapımı uzun metraj olan Deniz Feneri Tarkovski’den esintiler barındıran hülyalı bir görselliğe sahip. Maria Saakyan’ın yaşamı trajik bir şekilde kısa sürmüş olsa da, filminin bu yenilenmiş kopyası onun olağanüstü yeteneğinin hakkını veriyor.