En çılgın müzikallere ilham kaynağı olmasıyla tanınan Küçük Korku Dükkanı, aynı zamanda Roger Corman’ın taşkın korku filmi kariyerindeki en nadide hazinelerden biri. Dişçideki mazoşist bir hastayı canlandıran Jack Nicholson’ı sakın kaçırmayın!