The Lobster
Bekar olmanın yasak olduğu bir gelecekte, yeni boşanmış olan David tutuklanır ve Otel’e gönderilir. Burada 45 gün içinde bir eş bulmak zorundadır. Başaramazsa bir hayvana dönüştürülüp Orman’a salınacaktır. David çok geçmeden Orman’a kaçmayı başarır ve orada Yalnızlar ile karşılaşır.
Yunan Tuhaf Dalgası’nın önde gelen ismi Yorgos Lanthimos, başrollerini Rachel Weisz ve Colin Farrell’ın üstlendiği ilk İngilizce filminde çift kültürüne ölçülü olduğu kadar öngörülemez bir eleştiri sunuyor. En az önceki filmleri kadar tuhaf, çekici ve absürt bir komedi.