Yunanistan’daki sakin bir sahil kasabasında tatile çıkan Leda, plajda gördüğü genç bir anneyle takıntılı bir ilişki geliştirir. Kadının kızıyla ilişkisi, Leda’nın kendi annelik deneyimine dair anılar, kaygılar ve kafa karışıklıklarına kapılmasına yol açar.
Maggie Gyllenhaal, ilk yönetmenlik denemesinde Elena Ferrante’nin romanına dayanan psikolojik bir drama imza atıyor. Yunanistan’ın sıcak yaz günlerini fona alan bu sürükleyici hikayede Olivia Colman’ın başı çektiği olağanüstü oyuncu kadrosuyla Gyllenhaal, anneliğe dair mitleri yıkıyor.