The Love Witch
Genç ve güzel cadı Elaine kendisini sevecek bir erkek bulmaya kararlıdır. Gotik Viktoryen evinde büyü ve iksirler hazırlayarak erkekleri tavlayıp baştan çıkarır. Ancak büyülerinin etkisi o kadar güçlüdür ki bir dizi talihsiz kurbanla baş etmek zorunda kalır.