Alkolik bir sokak sanatçısı ve görme yeteneğini giderek kaybeden genç bir ressam Paris’in en eski köprülerinden Pont-Neuf’ün altında hayatta kalmak için mücadele ederler. Günlük savaşlarının ortasında âşık olmayı da becerirler.
Fransız sinemasının yaramaz çocuğu Leos Carax, Juliette Binoche’un olağanüstü performansıyla güçlenen bu trajik aşk hikayesi için hem büyük risk aldı hem de bütçesinin sınırlarını aştı. İlk kez seyirci karşısına çıktığı dönemde 20. yüzyılın en iyi filmlerinden biri addedilen çılgın bir hikaye.