Köyünden İstanbul’a gelip bir inşaatta duvar ustası olmak isteyen Mehmet Ali, bir bankanın reklam kampanyasına tesadüfen seçilince talihin ona güldüğünü sanır.Basının ilgisiyle bir anda üne kavuşan talihli amele kendini alışamadığı bir düzende savrulurken bulur.