Mumbai’nin kusursuz bir şekilde çalışmasıyla ünlü öğle yemeği teslimat servisinde beklenmedik bir hata yaşanınca genç bir ev hanımı olan Ila ile emekli olmaya hazırlanan Saajan arasında özel bir bağ kurulur. Ila ve Saajan, sefer taslarına attıkları notlarla kendilerine ait bir dünya yaratır.